.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف خودرویی با 220 کیلومتر سرعت


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری بی ام و در آزادراه زنجان - تبریز بدلیل تخلف سرعت 220 کیلومتر خبرداد. 

سرهنگ عبدالعلی رشتیانی در زنجان با تاکید بر اینکه پلیس با قاطعیت تمام با کلیه تخلفات در بخش های مختلف انتظامی برخورد قاطع می کند، افزود: در حال حاضر خودروی بی ام و که از سمت تبریز عازم زنجان بود به عوارضی زنجان منتقل می شود تا به عنوان نمونه برخورد نیروی انتظامی با تخلف در معرض دید قرار گیرید.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر با تلاش نیروهای پلیس و تعامل و همکاری رانندگان شرایط مطلوب ترافیکی بودیم، افزود: پلیس راه زنجان با توجه به وظیفه ذاتی خود در مقابله با تخلف تنها در روز گذشته 150 خودرو را در محورهای مواصلاتی استان زنجان توقیف کرده است.

سرهنگ رشتیانی همچنین از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر 50 زنجان - بیجار خبر داد و گفت: راننده خودروی سواری پژو بر اثر خواب آلودگی به گاردریل حاشیه جاده برخورد کرد و به دلیل ورود گاردریل به بدن راننده وی در دم جان سپرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان به رانندگان توصیه کرد از رانندگی با سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رانندگی در زمان خواب آلودگی خودداری نمایند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.